Wakie-wakie

Nytt år, nya möjligheter, nya mål och ambitioner,

Nej inga löften.

Men man kanske kan återuppväcka bloggen från de döda.

Åkte skidor idag. Agerade reseledare och arrangör för att få 60 personer från arbetsplatsen att ta sig till Falun för en kvälls teknikträning på VM-arenan. Med professionella tränare under ledning och samordning av Tour de Ski-åkaren Helene Söderlund.

Mycket jobb att fixa en sån sak. Desto roligare att få så mycket positiv feedback. Det är nog helt enkelt så att folk blir glada av att få åka skidor. Jag tror vi belägga det som statistiskt säkerställt efter många års studier.

Så oj vad glada vi kommer vara i vår, jag och den lilla nya människans mamma. För på fredag tar jag min första pappaledighet och vi gör det tillsammans för att bosätta oss i Härjedalen i 3 och en halv vecka.

Annars har jag upptäckt Ulf Lundells blogg, Badger’s drift, Kul. Han överraskar den gode Uffe.

Leave a Reply

