Det kommer mera

Slarvat lite och inte skrivit på några dagar. Ibland beror det på att jag spårar ur totalt när jag börjar fundera. Då blir det så långa resonemang så jag måste antingen backa tillbaks och börja om eller lägga ner lite mer tid på att få det bra.

– Så jag ruvar på lite tankar kring det här med Arbetslinjen som bl a Underbara Clara haft sina resonemang om. Men jag skulle vilja driva det till ytterligare en dimension. Kommer förhoppningsvis imorgon.

– Sen är det ju så att man skulle vilja ta alla försäkringsbolag i öronen för att de inte bemöter föräldrar til barn med medfödd störning värdigt. Vissa barn är inte värda en försäkring. Den åthutningen ska jag också fila på så den kommer om ett par dagar. Men jag ville bara skriva idag så att eventuella läsare vet att Guldnappen.wordpress.com inte dött totalt.

Annars lider det mot en midsommar hos den lilla nya människans morfar i Uppland. Och en genomgång med prästen imorgon inför dop om en dryg vecka.

Sa jag att jag funderat på en glassrobot förresten? Apropå spåra ur.

Leave a Reply

