#blogg100 ?

Jag hatar att skriva längre texter med mobilen. Därför blir det dåligt uppdaterat nu i några dagar när jag befinner mig på annan ort och inte har datorn med mig. F ö lite ofokuserat och okoncentrerat också eftersom vi är 6 vuxna och 6 barn i en stuga. Känns rätt prioriterat att låta #blogg100 komma i andra hand i det läget.

Kan tipsa om ‘Gul helg – en hårdkokt påsksaga för vuxna’ som jag hörde på radio P4 i bilen på vägen upp i fredags. Av och med Eva Staaf. Lyssna på den på sr.se. Påskens budskap i ny fräck tappning!

Som kom ihåg till mig själv inför återupptagandet efter helgen:

Att ta av vår tid för bloggandet förpliktar.
Tioplistor.
Försäkringskassan.
Curlingfri vecka.
Pk 2014 och den glömda utseendehånet.
Guldnappen nr 3 går till…

Glad fortsättning på påsken!

Leave a Reply

