De där ögonblicken…

Mitt i ingenting särskilt. Sportnytt på tv. Mamman i duschen. Du på min arm. Såg på mig med de där stora ögonen och lätt flackande blick, pratande med dina bokstavslösa ljud som det anstår en enmånadersmänniska. Det var så mycket som rymdes i dina ögon. 

Det vi hade just där och då kommer jag alltid minnas vad som än händer.

Jag älskar dig.

 

 

Det blev inget #blogg100-inlägg igår. Känslan jag hade var för stor för att skriva ned. Då. Det blir ett till blogginlägg idag istället.

Leave a Reply

